Biblio

Copio abajo parte del material recomendendo en el curso.

  • Celaya, Javier y Herrera, Pau (2007). Comunicación empresarial 2.0. La función de las nuevas tecnologías sociales en la estrategia de comunicación empresarial. Barcelona: Grupo BPMO.
    [Versión digital: www.glob.ws]
  • Delarbe, Raúl (1996). La alfombra mágica. Usos y mitos de internet, las red de redes. México: Fundesco.
    [Versión digital: www.etcetera.com.mx/]
  • Fidler Roger (1997).Mediamorphosis. California: Pine Forge Press,.
  • Ford, Aníbal (1999). La marca de la bestia. Buenos Aires: Grupo Norma.
  • Holtz Shel (1998). Public Relations on the Net. Nueva York: AMACOM.
    [Blog: blog.holtz.com]
  • Kelly Kevin (1999). Nuevas reglas para la nueva economía. Buenos Aires: Granica.
  • Lash, Scott (2005). Crítica de la información. Buenos Aires: Amorrurtu.
  • Lash, Scott (2007). Global Culture Industry: The mediation of things. Cambridge: Polity Press.
  • McKenna, Regis (1998). Tiempo real. Buenos Aires, Temas Grupo Editorial.
  • Negroponte, Nicholas (1995). Ser digital. Buenos Aires: Atlántida.
  • Piscitelli, Alejandro (1998). Post/Televisión. Ecología de los medios en la era de Internet. Buenos Aires: Paidós.
  • Piscitelli, Alejandro (2002). Ciberculturas. En la era de las máquinas inteligentes. Buenos Aires: Paidós.
    [Blog: www.filosofitis.com.ar]
  • Sarlo, Beatriz. Instantáneas: Medios, ciudad y costumbres en el fin de siglo.
  • Villanueva Mansilla, Eduardo (2005). Comunicación interpersonal en la era digital. Buenos Aires: Norma.
  • Virilio, Paul (1996). El arte del motor. Buenos Aires: Manantial.
  • Wolton, Dominique (2000). Internet, ¿y después? Barcelona: Gedisa.
  • Wolton, Dominique (2000). Sobrevivir a Internet. Barcelona: Gedisa

FIN.
Share

Biblio

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s